niedziela, 1 marca 2009

Witaj wielki świecie.

Witaj świecie, nie moge sie dostać do ftpa starej stronki pawelad.ovh.org stąd musze sie bawić w bloga. Troche mnie wkurwia to całe bogowanie, facebooki i inne internetowe gówna, ale w tą stronę poszła cywilizacja to i ja musze sie z tym pierdolić. Nawiasem mówiąc mam mały problem z przeklinaniem, nauczyłem sie i teraz nie idzie sie tego zmienić, ale próbuje kurna.

Z nowym rokiem 2009 AD zacząłem sobie nowy projekt kilka dll-ek dźwięk na fmod, graficzka w opengl, jakiś common, input itp. Planuje sobie zrobić jakieś ciekawe demo, na razie udało mi sie strzelić walentynke, wiecie tasowanie zdjęciami, muzyczka w tle i napisy do niej zapierdalające z głebi ekranu. Oczywiście nie wysłałem bo w ostatniej chwili złapałem cykora, ale może to i lepiej, po co narażać dziewczyne na stres, jakoś to przełknąłem, ale planuje nowe demko, tym razem na dzień kobiet. Będzie się dziać, użyje napisanego niedawno lecz nie testowanego particle systemu, kwiaty bedą zapierdalać po całym ekranie, fontanna kwiatów, kwiatki z głebi, kwiatki z góry, płatki ala American Beauty .... 

Walentynki wam nie moge pokazać, ale kod już tak.
Źródła projektu dla ciekawych

Brak komentarzy: